Vous êtes ici

Restriciton si mineur: 

Ny fanaovana Rs tsy protegé ve misy risque fona na vo sipa faharoa iarahana aza?

[Kotokely] - Ry akama eto am forum, manina rzalah no tena variana any amle derika ana sipa foana le masotsika bandy , na ts any ary ny sainla d any fona no mande le maso, ny farany mou tena midiridiry mihitsy ela d manofy derika kou! Mba mila fanazavana e

[Hero] - Ry namana eto am forum isany, manitikitika ahy ity fanotaniana manaraka ity ka apetrako aminareo! marihina moa fa ny fahasalaman'ny vatan'ny tsirairay no tena antony, indrindra ho an'ny vehivavy! Aminareo ve azo lazaina fa tsy manimba fahasalamana ny Rs tahaka ny am oronan-tsary ireny! ? ary aminareo ve tena azo ampiarina amin'ny olo-tsotra avokoa ny technique kamasutra ireny ary izany ve ts manimba fahasalamana ara-batana sy ara-tsaina ? misaotra sahady ho an'izay mamaly

[Hopla] - Tena gaga am zavatra ataon'ny lehilahy sasany iany aho rehefa eny andalana! Fa maninona kay no manana comportement tahaka ny alika ianareo! rehefa maita vhv tsara , izany oe tsara tarehy tsara bika tsara fiakanjo, dia mamofona sy mivovoha ho rarak'ivy mihitsy! tsy mahatanty pulsion mitsy ve fa tsy maintsy manao izany ianareo! mba valio azafady fa tena otrn toetra tsy mendrika izany a

[Valy] - Iza amitsika ato no afaka manazava ny sensation ita miaraka amin'olona ivelany fanambadiana! Ny tiako ho lazaina amle sensation, ilay fomba fiarahana amin'ilay olona tafiditra ao kou ny resaka RS.

[Mariana] - Bonjour, je m'appelle Mariana, je suis encore vierge et je me marie très prochainement! comme je n'ai jamais été avec personne auparavant, je n'ai aucune experience en matière de Rapport sexuel! Alors je demande votre aide sur la manière d'appréhender cette expérience qui va changer totalement ma vie de femme!

[Houssem] - Si je ne me trompe pas, le mariage avec deux femmes en une seule cérémonie est permis dans certains pays! selon vous, comment est la situation quand on parle de sexe, n'y a t il pas de risque de maladies? j'ai besoin de votre avis avant de me lancer dans cette aventure!

[Karim] - Surtout pour vous les filles, attention à ces annonces qui disent qu'ils habitent à l'étranger et qu'ils recherchent des jolies filles malgaches! Faites preuves de bon sens avant de donner votre adresse et les contacters sous peines de vous faire avoir !!!

[Ditra] - Bonjour,
Je suis un homme. J'ai déjà publié un message sous un autre rubrique. Je suis à la recherche d'une femme non camus. Je vie en Amérique du Nord et je n'ai plus l'intention de retourner vivre à Madagascar. Cela fait 10 ans que j'ai quitté Madagascar. Je suis bronzé.
Je suis simple, ouvert d'esprit. J'ai fait des études universitaires à l'université d'Antananarivo Madagascar, au Canada ainsi qu'en France. La femme en question doit être prête à vivre en Amérique du Nord et prête à fonder une famille. Je veux deux enfants maximum. J'ai 39 ans mais je ne fais pas mon âge.

[Annie] - Est-ce que quelqu'un pourrait m'expliquer les raisons qui amène une personne à devenir nympho? et s'il vous plait pouvez vous me donner des astuces pour que cela s'arrête! Je sens vraiment que c'est en train de détruire ma vie de couple et mon esprit! Aidez moi s'il vous plait!!!

Pages